Proszę włączyć JS

AKTUALNOŚCI

EXPO 2020 PODSUMOWANIE POLSKIEJ OBECNOŚCI

31 MARCA

Po 182 intensywnych dniach kończy się EXPO 2020 w Dubaju. Była to pierwsza Wystawa Światowa organizowana na Bliskim Wschodzie. 192 kraje, 438 hektarów wystawienniczych i ogromne zainteresowanie zwiedzających udowodniło, że region Półwyspu Arabskiego ma ogromny potencjał rozwojowy. Polska obecność to nie tylko pawilon, ale również sektor prywatny, którego jednym z przedstawicieli jest marka Garden Spot – producent systemu ogrodów wertykalnych.

Polski sukces na EXPO2020 to poza inspirującą ekspozycją, pierwsze miejsce w kategorii dużych pawilonów w konkursie World Expo Awards organizowanym przez Exhibitor Magazine. Pawilon Polski został również wyróżniony srebrną nagrodą w kategorii projektowania wnętrz przyznawaną przez Bureau International des Expositions – organizację odpowiedzialną od 1931 roku za nadzorowanie wystaw światowych.

Obecność Polski podczas EXPO 2020 nie wiązała się jednak wyłącznie z naszym pawilonem. Marka Garden Spot z Rogalinka pod Poznaniem współtworzyła wraz z pracownią Salad Dressing oraz Woha Architects Pawilon Singapuru. Imponujący obiekt oparto autorski system ogrodów wertykalnych Pixel Garden. Efekt został doceniony, czego rezultatem była złota nagroda przyznana pawilonowi przez Bureau International des Expositions.

Polska marka Garden Spot będąca producentem systemów ogrodów wertykalnych doskonale rozumie wyzwania dzisiejszego świata oraz zna oczekiwania klientów z Bliskiego Wschodu. Od wielu lat z powodzeniem rozwija eksport swoich produktów do krajów Półwyspu Arabskiego. Garden Spot w swoim portfolio produktowym łączy nowoczesny design, ekologiczne technologie oraz zieleń, która jest coraz bardziej pożądana w urbanizującym się regionie basenu Zatoki Perskiej.

Miejsce, hasła towarzyszące Wystawom Światowym wyznaczają niejako trendy w rozwoju ludzkości. EXPO w Dubaju odbywało się pod hasłem łączenia umysłów oraz tworzenia przyszłości zrównoważonego rozwoju. Można mieć powody do dumy mając świadomość że marki polskich firm zdobywają uznanie i z powodzeniem prezentują się w miejscach, które mogą stać się w niedalekiej przyszłości centrami rozwoju światowego biznesu.