W dniach 24-26 maja 2022 roku w World Trade Centre Dubaj odbędą się targi The Hotel Show. Jest to największa impreza branżowa dla sektora hotelarsko-gastronomicznego na Bliskim Wschodzie. Targi mają ponad 20-letnią tradycję, a od kilku lat jednym z regularnych wystawców jest podpoznańska firma produkująca systemy ogrodów wertykalnych Garden Spot.
Każdego roku targi przyciągają tysiące ludzi z branży hotelarskiej na Bliskim Wschodzie. The Hotel Show to prezentacja najnowszych produktów, trendów i usług dla wszystkich aspektów branży hotelarskiej, gastronomicznej oraz wypoczynkowej. Stwarza to ogromne możliwości prezentowania swoich produktów i usług dla wystawców. Architekci, projektanci, producenci wyposażenia, wszelkie branże, które swoją działalnością potrafią stwarzać miejsca i atmosferę potrzebną do komfortowego wypoczynku odwiedzą w najbliższym czasie Dubai World Trade Centre.
Nieprzypadkowym jest również miejsce. Dynamika rozwoju Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz innych krajów Półwyspu Arabskiego jest w ostatnich latach imponująca. Powstające dzielnice wieżowców i luksusowych hoteli sprawiają, że to właśnie na ten obszar świata stał się aktywny w wyznaczaniu trendów związanych z dekorowaniem przestrzeni czy przekraczaniem kolejnych architektonicznych granic. Czy polskie marki mają szansę wnieść swój udział w ten niezwykle szybko rozwijający się zakątek świata?
Polska marka Garden Spot, będąca producentem systemów ogrodów wertykalnych Pixel Garden, od lat eksportuje z sukcesami swoje produkty do krajów arabskich. Zielone ściany, tworzone dzięki polskiej technologii, doskonale wpisują się w najnowsze trendy związane z wystrojem wnętrz, polegające na powiększaniu obszarów biologicznie czynnych. Związane jest to również z badaniami dotyczącymi pozytywnego wpływu roślin na otoczenie dzięki właściwościom oczyszczania powietrza, czy poprawie nastroju. W krajach Półwyspu Arabskiego, zielone ściany mają jeszcze jedną zaletę – potrafią wnieść zieleń do przestrzeni publicznych i pomagać w walce z globalnym ociepleniem.
Mając na uwadze silny deficyt rozpoznawalności polskich marek na arenie międzynarodowej, można z satysfakcją patrzeć na działalność Garden Spot. Firma stawiając na działalność przeplatającą ze sobą technologię, rośliny oraz design weszła na wysoki poziom i stała się atrakcyjnym partnerem biznesowym dla wielu przedsięwzięć. Jednym z przykładów było uzyskanie statusu Partnera Pawilonu Polski na Expo2020, czy współtworzenie nagrodzonego na Wystawie Światowej Pawilonu Singapuru.