Wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorców MŚP na rynkach międzynarodowych
Garden Spot int. Sp. z o.o. realizuje projekt w ramach II Priorytetu Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027. Promocja marki innowacyjnych MŚP.
Tytuł projektu
Promocja marki Garden Spot na arenie międzynarodowej, pozyskanie Partnerów w Szwecji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Omanie, USA, Egipcie, Japonii i Armenii.
Cel projektu
Celem projektu jest wzmocnienie obecności i promocja marki oraz nowych produktów i usług w krajach arabskich (Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman). Pozyskanie nowych kontaktów handlowych na rynkach Szwecji, USA, Francji, Armenii, Egiptu oraz Japonii.
Planowane efekty:
- zawarcie nowych kontraktów handlowych
- zwiększenie przychodów z działalności eksportowej
- wzrost konkurencyjności firmy na rynkach arabskich oraz Europy Zachodniej
- lepsze dopasowanie produktu do potrzeb rynku
- wzrost poziomu intensywności dystrybucji wyrobów na rynku docelowym
- zwiększenie rozpoznawalności firmy wśród kontrahentów zagranicznych
- zbudowanie pozycji produktów firmy
- lepsze poznanie warunków panujących na wybranym rynku eksportowym
Wartość projektu
1 445 309,49 zł
Dofinansowanie projektu z UE
613 951,02 zł
Zakres projektu obejmuje realizację następujących działań w latach 2024-2029:
- Udział Garden Spot Int. jako wystawcy w największych imprezach targowo-wystawienniczych w branży takich jak: Bitmat Paryż; Big5Global Dubaj; IBS Orlando; Nordbygg Sztokholm; The Big5 Construct Egipt.
- 4 misje gospodarcze
- Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych.
- Opracowanie elektronicznych katalogów lub broszur informacyjnych.
- Produkcja filmów informacyjno-promocyjnych.